damlac canım açtığın diğer postuna baktım değerin iyi yükselmiş bence kimyasalda değer bukadar yükselmiyor bende bir kimyasal geçirdim geçen sene bu aylarda derim 42 36 ondan sonrada 9 oldu şuan kanaman yerleşme kanamasıda olabilir düşükte yapıyo olabilirsin evinin yakınlarında özel hastane varsa kadın doğum bölümüne git bence hemen acilde devlette falan pek önemsemiyolar