oldedi Trskn01 normal . benimde adet ağrisi gibi oluyor geçiyor. bazende bi sağıma bi soluma bıçak gibi bişey saplanıyor sanki. doktorum hepsinin normal oldugunu söyledi
melegiminannesi Evet canım cok normal 12. Haftana kadar mide bulantısı ve kasıkta ağrı hissedeceksin maalesef ❤😀 ama 12. Haftadan sonra iştahta baya bir artıs olusuyor onu söyleyeyim 😀 ben 15+3 günlüğüm şuan yesemde doymuyorum kendimi sürekli yemek yerken buluyorum 😀😀 yeterki artan bir kasık ağrın ve pembe kırmızı kanama olmaz ise herşey yolunda demektir❤🙏