GuelGltkn Bi kac gündür göbegimin alt kisminda degisik seyler hissetmeye basladim 15 haftaligim suan birden karnim da bidey hissediyorum sonra elimle bakimca köcük top gibi bi sertlesme var bi kc dk sonra geri yumusak oluyo bu günde bi kac kere oluyo ilk gebeligim ve hic fikrim yok ama bebek hareketi degildir diye düsünüyorum daha cok erken sizde de oluyo mu bu sertlesme
feyzaa34 GuelGltkn bende 17 haftalığım ve benimde ilk gebeliğin canım son bi kaç gündür bendede sertleşme oluyor ama tüm karnım sert oluyor küçük bi bölüm değil çokta ciddiye almadım bulgur yiyorum bu ara o yüzden olabilir diye düşündüm
Anacsevgidolumelek GuelGltkn ben o haftalarda bebisin nerde oldugunu o sertlige gore anliyodum ama o sertlik hep var oluyodu bir sure sonra yok olmuyodu yani. Kasilip kalma hissediyosan doktoruna danismalisin bebek deyip es gecmemelisin.
GuelGltkn feyzaa34 ya bende bi sagda birden bisey hissediyorum elimle bakiyorum top gibi olmus sert bisey 😄 bebek nasil hissedilir onu da bilmiyoz bakalim diger arkadaslar ne dicek bu duruma
GuelGltkn Mutluhamis bi an bebek diye sevinmistim ya 😄 tecrübeli anneler tabi daha iyi biliyo bende magnezyum deniyim bi doktora danisip
Kelebegimmm Bence rahim o.çünki elimle dokununca baya yuvarlak bişey hiss ediyorum.üzerşne azacık basıncada damar atması gibi oluyor
melegiminannesi Doktoruma sordum bende 15+3 deyim aynusı bendede oluyor sorduğumda bebeğin toplanıyor zaten ulturasondada göründüğü gibi cenin pozisyonunu almıs dedi normal oldugunu söyledi https://i.hizliresim.com/4jNlE4.jpg