Olumlu yönden bakacak olursak bulantınız yok ne güzel🙂ama diğer yandan aşırı kılo size ve bebeğe problem yaratır. Doğum zorlaşır. Az az ve sık sık yiyin. bu durumu önce kadım doğumcunuza bir danışın , açlık ve tokluk kan şekerinize baktırın, ellerinizin titresiğini de söyleyin. Sürekli devam ederse ve hızlı kilo alırsanız bir diyetisyene başvurun bence.