Mlssa canım bnde 5 yıl önce şafakta doğum yaptım çok memnun kaldım sezeryan olmuştm 2 ay önce ablamda orda doğum yaptı gece yanında ben kaldım sürekli bebek hemşiresi geliyo bebeğe bakıyo sorun varmı diye soruyo gazını bile çıkarttı keza normal hemşirelerde sürekli geliyorlar ağrın varmı diye soruyolar ağrı kesici iğneler falan yapıyolar kısaca biz ailecek orda doğurduk ve gayette memnunuz hijyende gayet iyi