Esuyum38 Bugun ikili tarama testimiz vardı ve bir oğlumuz olacağını öğrendik Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguları yaşatsın inşallah 🤲🏻 Tek bir sorunumuz var rahimde kanama görüntülendi inşallah bir sorun olmaz var mı böyle birşeyle karşılaşan ?
sevgitekes Esuyum38 inşallah geçer bizim doktor da erkeğe benzetti büyük ihtimal diyor cuma yine çağırdı bakalım ultrasyon resmini attım tahminde bulunur musunuz
Deryassssssss Esuyum38 bende kanama oldu cnm hatta doktor yat dedı ama hıc rahmımdee gozukmemıstı 12 haftalıkken başladı kanama sımdı 14 haftalıkım Esuyum38
Yademine sevgitekes inşallah canımm allah gönlünden ne geçiriyorsa onu hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Beklenenan Hayırlı olsun biz de 14 olduk bugun bizimki de ikili tarama da göstermedi. Ama sanirin bu sene erkej senesi ayni haftalarda kime denk gelsem erkek.
Melekhasan Deryassssssss rabbim hayırlısını versin inşallah gittigimde ayaklarini capraz kordonunu da arasina dolamış velet1😊
Deryassssssss sevgitekes degısebılır dedı ama degısmedı cnm detaylı ultrosona gıttımdede kesin dedı tabı o zaman 13 haftalık olmustum