@Sevilenn genelde kahvaltıdan sonra içiyodum ama unuttuğumda gün içinde içtiğimde olmadı doktoruma söyledim sorun olmaz içebilirsin demişti. İlk iki ay folik asit kullandım normalde üç ay kullanılıyo ama ben hamileliğimden 2 ay öncesinde zaten folikasit içmeye başlamıştım kadın doğumcumun tavsiyesiyle önceden içtiğim için iki ay kullanman yeter demişti yarım kutuda önceden kalanım vardı yinede onu içmiştim ☺️