Duygukorkmaz ayaklarinin yukarda olmasi lazim canim .ben calismiyirm evde oldugum zaman hic odemim yok . Cunku bacaklarimi uzatip yatiyorm genelde ama disari ciktiginm zaman ya da misafrlikye oldugumda ayaklarim asagida oldugunda sislik oluyor . 33 .haftadayiz bu arada