Agg0207 HocaAnne manuel aventin pompasını kullanıyorum ama manuel almak mantıklı degil bence çok ugraştırıyor zaten çocuga mı bakıcan süt mü sagcaksın oturup biraz daha fazla para verip tekli elektrikli almak daha iyi
Yenianne90 HocaAnne büyük araştırmalarım sonucu avent aldım.Arkadaşımda aldı. Benim daha kullanmak nasip olmadı ama arkadaşım kullandı.Memnun kalmış.
Selinselinselin https://instagram.com/mochiturkey?utm_source=ig_profile_share&igshid=1o8fcibi2203j Ben bunu düşünüyorum avent lansinoh elektrkli kullananlar bunu almış
Selinselinselin HocaAnne lansinoh 5-6 aydan sonra cekim gücü azalıyormuş aventin olumsuz yorumları var bunun olumsuz yorumu yok
Selviliker Selinselinselin benim vardı çekim gücü azalınca biberon kısmının içinde beyaz silikon bir parça vardı onu değiştirdik düzelmişti. Şimdi nereye koyduğumu bulamıyorum o yüzden mochi alıcam.
skrsln Gulendam34 aldım canım sağol burada yazılmasın güzel oluyor böyle indirimlerin ☺️ Aslında işe başlayınca alayım diyordum ama belki hastahanede de lazım olur diye düşündüm ☺️
Gulendam34 skrsln hastane lazım olursa taburcu olana kadar veriyor ama elde olması iyi bir şey görümceme aldık pazartesi günü 28. haftada doğum yaptı ona rağmen lansinoh u kullanarak sütü geldi cihaz gerçekten çok iyi
Selinselinselin Selviliker ben bir de dışarda rahat olur diye düşünüyorum at cantaya emzirirken diğerine mochiyi tak mis gibi ☺️
Selviliker Selinselinselin çekim gücü azalınca o parçanın değiştirilmesi gerekiyor ben müşteri hizmetlerini arayarak istemiştim yedek göndermişlerdi ücretsiz.
Selinselinselin Selviliker birde çok parçası var mochiye göre tatilde dışarda fiş yada powerbank bağlamadan emzirmek daha kolay sanırım 🤗