Fatma48 şüpheniz varsa bence içmeyin bende çoğu kez grip olur gibi oldum ama bol meyve sıcak çaylarla falan çok şükür hasta olmadan geçiştirdim..bitki çayları içerken dikkat edin yalnız araştırın ve 1 bardaktan fazla içmeyin 1 bardak ıhlamur içiyordum ben