Nurpamuk Kkkozreee canım bulantı kusma olmadığı İçin 4kg aldım göbüşüm çıktı ikili testte%70 erkek dediler
gulsahhzry Kkkozreee ben de 14+3 yarın doktora gidicem bakalım inşallah cinsiyet öğrenebiliriz 🥰 göbeğim de çıktı ama bebek mi gaz mı bilemiyorum 😁 bir de bağırsaklarım çalışmıyor 🙄😓
FSCMK Kkkozreee valla bizdede hiç hamilelik belirtisi yok bulantılar bitti ama iştahım halen yok 😒canım yemek yemek istemiyor 14+6 🤰
GuelGltkn hamile degilim sanki 😄 12 haftadan itibaren bulanti yorgunluk gitti göbek de cikmadi henüz sadece geceleri bi kav kec lavaboya gitmek icin uyaniyorum istahim acildi biraz sende durunlar nasil
Kkkozreee GuelGltkn bende şükür rahatım ama göbeğim çıktı 53 kiloyum 50ydi kilo alcam diye korkuyorum ;/
Melek09 İyiyi diyelim iyi olsun biraz önce elektrik çarpması gibi bir şey hissettim karnımda size hiç oldu mu 😔
Kkkozreee Melek09 öksürdüğümde veya hapsurduğumda acı hissediyorum ama öyle bişey olmadı durup dururken
Mine3535 Nurpamuk ay benimde ☺️ Ne bulantı ne kusma ne aşerme hiç biri olmadı 2 aylıktık 4 kilo almıştım🙈🤗 haftaya ikili test olcak bakalım herşeyin hayırlısı
GuelGltkn Kkkozreee bende hala kilo yok ama daha yeni yeni istahim acildi bende cok asiri almamaya bakcam en ideal 10-15 kilo fazla kilo cok catlak olmasina neden oluyomus 🙈
espalp 2,5 kilo aldım ama göbeğim kocaman çıktı 🤦🏼♀️ Bulantılarım hala geçmedi her gün tam gaz 😂 her gece en az 3 kez tuvalete kalkmak devam 😂 14+5 bakalım 😬
espalp Bir de her gün hindistan cevizi yağı sürmeye başladım 😬 çatlak ne kadar az olursa o kadar iyi 🤦🏼♀️
gulsahhzry Elifdemirci benim otobüste metroda ayakta olunca oluyor arada. Sizin normalde mi oluyor? Tansiyon düşüyo olabilir. Benim doktorum bu zamanlarda normal demişti
Kkkozreee Elifdemirci tansiyon yada kan şekerin düşüyor olabilir aç gezme elinden geldikçe bende de oluyordu baş dönmesi
Elifdemirci gulsahhzry normalmi değilmi bilmiyorum. Dün akşamdan beri dönüyo ve hala geçmiş değil. Dönmenin etkisiylede mide bulantısı kusma oluyor. İlk defa başıma geliyor. Tansiyon düşüklüğü olmuş olsa şimdiye kadar geçmezmiydi acaba?
gulsahhzry Elifdemirci o kadar uzun sürmesi normal olmayabilir anlık oluyor sandım. Bence doktorunuza sorun ya da gidin
sevgitekes Kızlar bizde 10+2 yiz doktor büyük ihtimal erkeğe benziyo dedi ama tahminde bulundu ultrasyon resmini attım tahminde bulunur musunuz anneler