Gulsum2308 Mayıs’ta Doğum yapacak hanımlar özellikle Doğumu Ramazan’a denk gelenler ben hastanede masa yapmayı düşünüyodum lohusa şerbeti isimli çikolatası ufak tefek ikramlıklar vs. Ama Ramazan’a denk geldiğini unutmuşum 🤦🏻♀️ İftardan sonra ziyarete gelenler için zaten lohusa şerbeti hediyelik ve çikolatasını versem masayı bu şekilde kursam saçma mı olur yoksa hiç masa yapmasam mı fikir verebilir misiniiiz 🤗 biraz uzun oldu kusura bakmayın
Yade Gulsum2308 benim de Mayıs’a geliyor canım sen kur masanı çikolata şeker vs ikramlıkları dağıt iftardan sonra yerler☺️ Sadece şerbeti akşam gelenlere ikram edebilirsin
dml33 Gulsum2308 yap bencede masani tutan var tutmayan var gelenlerin haricinde hemsireler falanda geliyo sonucta odaya ikram edersn tutan aksam yer bnde cikolata falan dağıtmayı dusunuyorm 40 haftada yaparsm dogumu ramazana denk geliyo 😊
Gulsum2308 dml33 benim 38.hafta tam Ramazan’ın başına denk geliyo büyük ihtimalle her halükarda Ramazan’da olucsk Doğum 😄 öyle yapayım en iyisi fazla abartmadan bi masa yapabilirim 😄