Yelis Geebelikte tukurme cok az raslanan durum olsada. Beni buldu ilk gebelikde 9 ay tukurerek gezdim elimdeki bos siseye tukuruyordum. Uc aylik gebeyimmm simdi hala tukuruyorum hayatimi kisitliyor tukurmek cogu doktor tuaf karsiliyor bazi doktor normal diyor ama ilacini bulmus degilim.. ayni durumda olan varmi
Kkkozreee Yelis evet hamilelikte daha cok üretiyor vücut bende de oluyor ama sen kadar değil akşamları uyurken genelde cok az oluyor senin ki biraz fazla bir doktora sor derim
Emnesar Yelis 🙄🙄 aynı dert bendede var 5 aylık oldum ama geçmiyor üzerinede bide geniz akıntım var bıktım
Yusra17 Yelis aynı sorun bendede vardı 4 buçuk aya kadar sürekli ağzımda mentosla geziyordum birde su tüketimini artırmıştım biraz iyi geliyordu
Depresif_polyanna Guzel_ailem tükürük bezleri çok çalıştığından yutamayip tukuruyosun canım hamilelikte görülen bi rahatsızlık. Ben de salyami tutamıyorum annem kıl kurdu var sende diyor 🤣
Emelcooo Bende de var ve yogun kivamli bur tukuruk balgam gibu? Sizinki de oyle mi? 6 aydir gecmiyo dogum yapinca geciyor mu?