Esra3820 40+1 deyim Cumartesi günü son dedi doktor kendi Sancımın gelmesini bekliyorum gelmezse cumartesi sabah suni verilmeye başlanacak . Hiç düşünmedim sezeryanı bile bile seçilmemeli bence evet suni hiç istemiyorum ne olduğunu nasıl bişey olduğunu bilmiyorum ama az çekip hemen doğuranda var 4,5 saat bi kaç gün önce biri aynı doktorumda doğurdu sancısı olmadığı için suni verildi .
yani belki normal yapsaydı kendi sancısıyla saatlerce belkide çekecekti . Bilemiyoruz Yani hangisi hayırlı bizim için . Dua etmekten başka çare Yok diorum 4 cm kadar açılınca dayanılmayacak gibiyse devamında epidural isterim . planlar yapıyoruz hayırlısı bakalım .
Sezeryan zorunlu olmadığı sürece tercih edilmemeli çocuğun sağlığı içinde kendi vücudun içinde sezeryanın artısı yok