9 haftalık hamileyim bundan 5 ay önce kum ce taş döktüm çok şiddetli 4 gün sancı çektim yerlerde süründüm hastanede yattım doktorum artık dogumdan korkma doğum sancın bundan fazla olamaz emin ol dedi yani çok acı çektim bide 6 ayda bir tekrarlayabilir üretebilir dedi vucut korkuyorum şimdi hamilelikte böyle bişey geçirirsem çok kötü olurun böbrek sorunu olan varmı hamilelikte