Ga35 Sevgikulac ben eczaci bi arkadasima danistim en iyisi hangisi die doktorumda oda aynisni soledi lierac jel 400 ml lik aldim sabah aksam sürüorm bol bol insallah catlamam :)
Mervednr Sevgikulac 8. Haftamda başladım lierac ve Hindistan cevizi yağı daha erken 16. Haftadayım çatlak konusunda bişey diyemem ama güzel nemlendiriyor
GGGF 28+1 deyim şu zamana kadar hep sebamed çatlak kremini kullandım şuan 1 tane bile çatlağım yok,kesinlikle tavsiye ederim
FSCMK GGGF ama kişiden kişiye değişiyor kimininki krem kullanmadan çatlamıyor kişiden kişiye değişiyor bence
GGGF Sevim43 onu bi arkadaşım kullanmıştı ama şuan tüm karnı çatlak dolu bende alıcaktımda görünce vazgeçtim canım
Tubakrts 32. Haftaya kadar hiç çatlağım yoktu. 33. Haftada yavaş yavaş çatlamaya başladım kızlar. Çatlak kremide kullandım kantron yağıda bebe yağıda kullandım. Günde 3 lt su da içtim ama malesef bu iş genetik. Yapında varsa çatlıyorsun. Çok da üzmeyin kendinizi napalım analık zor 😊