Dygutyr Hep bi uyuma istegi kızlar bide ilk gebelik hareketleri tam hissetmiyorum sadece içerde pıt pıt dönen var arada hissediyorum seyrek yanii
Ozen0119 22 haftaligiz ilk 3 ay boyunca öyle bir uyudum ki uyku felan kalmadı bende😁canım bebisinin hareketidir o pıt pıtlar kilon nasıl ?ben zayıfım 16.haftada hissettim ilk tekmeleri simdilerde işe maşallah öyle bir vuruyorki kızım 😍
Ozen0119 Dygutyr o yüzden hafif hissediyorsundur bebisinin tekmelerini canım 😊haftalar ilerledikce daha güçlü hissedersin ama😍zaten doğumdan sonra uykusuz kalicaz bence bol bol uyu dinlen canım 😀