Sibellaa Normal doğum için hevesliydim ama oğlum doğum kanalına girmedi malesef. Çatı muayenemdede çatımın dar olduğunu öğrendim. Bugün oğlumla aynı vucutta son günümüz ve çok heyecanlıyım ☺️ Doğum şeklimiz nasıl olursa olsun muradımız hep aynı sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah. Bazen yorucu bazen zor bazende çok eğlenceli geçen bir yolculuk yaşadım. Şimdi meyvesini alma zamanı geldi. Yeni hamile olduğumu öğrendiğimde burdaki hikayeleri okuyup 9 ay geçecekmi diye özeniyordum. Bütün duygusal karmaşalara rağmen bu muhteşem yolculuk çok hızlı geçiyor kızlar. Benim için dua edin oğluşumu sağlıkla yarın kucağıma alayım. Benim dualarım sizlerle. En sonda bizi bekleyen meleklerimize kavuşacağımızı düşünerek bu mucizenin tadını çıkarın 🤗
Fts_emr Yarın sezeryan ile oğluma kavuşacak insAllah Bende 😁 vakit geçsin diye sabahtan beri temizlik yapiyorum 😂😂 sağlıkla alalim paşaları kucağınıza insAllah ❤
Sibellaa Fts_emr bende dün yaptım temizliği hem heyecan hem panikten yerimde duramıyorum. Çarşıya çıktım bugünde hala sokaktayım uzun bi süre kendime zaman ayıramıcamı bildiğim için geziyorum. Allahım bi an önce hepimizi evlatlarımıza kavuştursun 🤗