Aysegulkaymakci Biz eşimle ben liseye giderken çıkmaya başlamıştık ve o zamanlar (8yıl once) ikimiz de Erva ismini seviyorduk. Evlenince de kızımız olursa Erva olsun demiştik. Ama simdi eşim herkeste Erva ismini görünce bi soğudu sanki Asena ismini de düşünmeye başladı. Asena erva ismi birlikte kullanilsa nasıl olur sizce yorumunuz nedir?
23Zumra Aysegulkaymakci kendi fikrim asena ismi hosuma gitmiyor nedense aklima tek tv deki asena geliyor ama erva hic duymadim
Aysegulkaymakci Depresif_polyanna evet dişi kurt demek ve eşim biraz yırtıcı isimleri seviyor istediği en mantıklı isimdi asena ama kararsız kaldım ben de sadece asena sadece erva ya da ikisi birlikte mi olsa diye
Depresif_polyanna Aysegulkaymakci o sizin kararınız ama asena zaten dolu dolu bi isim. Bazen ikinci isim ilk ismi basitlestirebiliyor.
Aysegulkaymakci 23Zumra erva peygamber efendimizin halası cevremizde baya olmaya basladi son yıllarda
Mrvkrc Bnmde bebegim kiz olursa asena olacak adi esim tutturdu. Asena tek basina yeterli bi isim yanina ek isim fazla olur sanki. Bnm kiz olursa sadece asena koyucam eke gelrek yok soylenmez zatn.
Mrvkrc Aysegulkaymakci yok gülüm iddiayla alakasi yok erkekte olursa alperen olacak dedi zor vazgecirttim anlarsin ya ülkü cu damarı kalkti. 😁
DemetDigesu Asena dıyonce aklıma donsoz kız gelıyor ıster ıstemez canım tek Erva koynasınız benım cok hosums gıttı