Sena36 ben de aynı durumdayım canım 34+1 hala dönmedi. Dönmesi için emekle ya da gırgır yap dediler böyle baya birini duydum dönen. İlerleyen haftalarda onu deniycem yine dönmezse ama o da çok kötü mide bulantısı baş dönmesi falan yapıyomuş yalnızken yapma dediler. Sen de bi doktoruna falan sorup dene istersen