Unzile31 ya ben aslında yapabilirim normal olmasa bile o anı yaşamak istiyorum o ağrıyı hissetmek istiyorum diyodum ama her gittiğim ortamda felaket doğum hikayeleri duymaktan korktum artık doğuma 1-2 hafta anca kaldı bütün cesaretimi kaybetmiştim umarım çatı muaynemde çatım uygundur normal doğuma, kndime güvrnm geri geldi