Arzumurkmez 20+3 günlük hamileyim. Gün içinde yorulduğum zaman kasıklarımda ağrı hissediyorum özellikle ayaklarımı kaldırırken. Normal mi sizde de oluyor mu hanımlar
Dilekulgtt Arzumurkmez bebek buyudugu icin normal artik omurgalara filan baskı yapiyor cunku ayaklariyla filan baskı yapiyorsa olur dedi doktorum bana
Arzumurkmez Dilekulgtt teşekkür ederim genellikle yorulunca olunca korkuyorum acaba çok mu zorluyorum kendimi bişey olur mu diye
MedihaY Merhaba peki ilk haftalarda olması normal mi? Bugün dr a gittim 5 hafta 2 günlüksün dedi 1haftadır feci şekilde ağrım var 😔😔😔
Arzumurkmez MedihaY benim o haftalarda da oluyodu sanki adet olacakmışım gibi yerleşme döneminde normal diye biliyorum
selinlikli MedihaY benim de 4haftalık. Yeni öğrendim henüz doktora bile gitmedim. Karnım şiş davul gibi gaz var sanki...hem karnımda hem kasıklarımda ağrılarım oluyor 😔
Dilekulgtt Arzumurkmez evet dinlenme vaktin olmasi lazim yada uzanabilmen lazim bende calisiyorum ogleden sonra agrilarim basliyor doktorum dedi arada kalk yuru 5 dakika dedi
Arzumurkmez Dilekulgtt benim işim çoğunlukta ayakta olduğu için öğlende bi yarım saat bi saat molam oluyo onda da uzanıyorum onun dışında da çok yormamaya çalışıyorum kendimi
Celebi Arkadaslar bende 24 haftaligim ilk gebeligim bikac gundur kalcama agri geliyo ve yurumemi bile zorlaştıryo normal mi 😏
Arzumurkmez Dilekulgtt evet uzun süre ikisini de yapmamak gerekiyor vücudu dinlendirmek şart benimki dinlenince büyük oranda azalıyor
Dilekulgtt Arzumurkmez evet doktorum banada dedi uzanma firsatin olmasi lazim artik gecmezse rapor verecek