syntugce
Arkadaşlar merhaba, Genetik testler ve kan pıhtılaşması için bakırköy sadi konuk hastanesine giden var mı aranızda bilgi verebilirmisiniz?
Esrayusuf
syntugce bn Haseki araştırma hastanesinde yaptırdım pıhtılaşma 1.5 ay sonra çıktı
Haribo42
syntugce ben gitmedim ama kadin dogumculari gayet iyi oranin .. cihan kaya diye bi erkek doktor var o sanki cokniyi diye duydum
Tekinnn
syntugce ben gittim canım tahlili verdim sonuçların cıkmasını bekliyorum hem genetik eşimle ben yapılıyor hem de kan pıhtılaşması testi
happydrms
Canım ben Bülent beye gitmiştim. İlk önce hemotolojiden randevu aldım ordan genetiğe yönlendirdiler zaten 1bucuj ay içerisinde sonuçlar çıktı. Daha önce hasekiye gitmiştim Fatma hanıma ama Bakırköy'de sonuçlar daha erken çıkıyormuş dayanamadım birde oraya gittim 🙈
syntugce
kızlar çapaya gittim baya test verdiler. devlette de testlerde kota olduğunu söylediler bana. Kan pıhtılaşması testini yaptıramadım. Genetik içinde mayısa gün verdiler. zaten cok karışık hastane... benim durumuma infertilite kadın doğum oalrak bakıyorlar metin beyi buldum ona aldım randevu. İştende sürekli izin alamıyorum oyuzden danışayım dedim size...
happydrms
Canım doktor zaten sana soru soracak suphelendigin bir durum var mı diye sordu bende kan pıhtılaşması olmasından supheleniyorum diye belirttim özellikle yapılmasını istiyorum dedim bütün kan sayimlarina bakiyorlar ve genitik icinde bakıyorlar tek tek ugrasmassin yani tek seferde işin içinden çıkarsın barkod numarasını da alırsın internet üzerinden takip edersin sonuçlar çıktığında izin alırsın iş yerinden hemde sorun yaşamamış olursun. Hastaneyi arayarak ta bilgi alabilirsin bütün test sonuclarin çıkmadan gitme ama tek tek uğraşmak zorunda kalıyor insan 🤦
syntugce
çapa çok uğraştırıyor cidden. Teşekkür ederim bilgi verdiğin için bakırköyden randevu aldım. En iyisi oraya gitmek sanırım... Genetik için hemen yapıyorlar mı test bilgin var mı peki..
happydrms
Yok canım iki tüp kan verdim hemen zaten hemen giriş katta aile hekimine ayrılmış bölüm var doktor sekreterleri orda sıra numarasını aldıktan sonra doktorla gorusuyorsun doktor seni sekretere yönlendiriyor hemen kan verip çıkıyorsun. Rica ederim canm ne demek. 2 tüp kan verince zaten hem kan pıhtılaşması hem genetik hemde kan değerlerinin hepsini araştırıyorlar sonrası sonucu beklemek. İnşallah bir sorun çıkmaz canım hayırlısıyla atlatirsin
syntugce
ciddimisin ya. Çapaya gittim birsürü elime kağıt verdiler. oraya buraya baya dolandık. keşke baştan bakırköye gitseymişim. Bülent bey kadın doğum doktoru mu?
syntugce
canım genetik test için eşindende kan aldılar mı?
happydrms
Çapa dan zaten sonuçlar çok geç çıkıyormuş bende kürtajdan sonra çok araştırdım bu şekilde öğrendim. Bende tam onun için girmiştim foruma ☺️ eşinden de istiyorlar evet ama benim eşim gelmedi bende şehir dışında olduğunu söyledim daha sonra gelsin dedi ama ben kendim bir sorun var mı yok mu onn için gittim o yüzden eşime çok israr da etmedim açıkçası. İlk kaybimdi benimde öyle olunca bakmıyorlar ben o yüzden iki düşük bir kürtaj olduğunu söyledim canım
syntugce
happydrms canım benım iki kaybım var. Sen şuan tedavi mi görüyorsun. Kan pıhtılaşması mı cıktı.
happydrms
Bülent Bey kadın doğum doktoru değil canım tıbbi genetik diye geçiyor zaten bir ayağı Bağcılar da bir ayağı Bakırköy'de salı ve perşembe günleri bakırköy de oluyor
happydrms
Çok geçmiş olsun canım benim sonuclarim temiz çıktı regli iken ayrıca gidip hormon testi yaptırdım onlarda da bir sorun yok troide de baktirdim oda temiz neden böyle oldu anlamadım insan korkuyor herşeyi yaptırmak istiyor bı sebep çıkmayınca onu bile kafana takar hale geliyorsun neden böyle oluyor diye ya yine aynısı olursa tabi yine sukrediyorum sorun olmamasina. İnşallah senin de temiz çıkar canım sağlıklı bir gebeligimiz olur
syntugce
sanada cok geçmiş olsun cnm. Umarım tekrar aynı şeyleri yaşamazsın. Banada regl ken hormon testlerini yaptır dedi bakalım tüm testleri yaptırıcam..
happydrms
Sağol canım sana da çok geçmiş olsun tekrardan inşallah canım Allah kimseye böyle kayiplar yasatmasin 🤲
syntugce
kızlar selam ,
Kan pıhtılaşması için antikardiyolibin lmg ve lgg testleri yeterli midir?
ACA IgM NEGATIF, 1.03
ACA IgG NEGATIF, 1.01
Bakırköyde genetik testi yaptırdım 1ay sonra cıkıcak sonuclar.