Crnarz bende bugün 38 oldum güler hanım alttan bakmadı bile hiç sizin baktımı adnan bey açılma nasıl anladı bugün kontrole gttm nst normal dedi beklicez dedi suyun yada kan sancın olursa gel dedi 40 a kadar beklicez 40 tan sonra gelmesse başka şeyler yapçaz dedi açılmam varmı yokmu blmyrm bile senle aynıyım ama alttan bakıyolar dmi açılmaya