Ebrualp Hanimlar ilk gebeligimde gece sancim gelince esofman giyip gtmistim.smdi yaza gelecek dogumum.acaba herkes ne giyiyor pijamayla gden var mi mesela?
Oguzalpveannesi Ebrualp bunu bende merak ediyorum valla Mayıs sonuna gelecek benimkinde heralde eşofmanla tişörtümü giyer giderim 😂