begushhhhh Merhaba 15 haftalık hamileyim doktorum femix omega multivitamin ve ferrum fort demir ilacı verdi kullanmaya başladıktan sonra iyi hissetmem gerekirken daha kötü oldum baş ağrısı ve çarpıntı hissettim ve doktoruma söyledim biraz ara verelim dedi 🙄 benim merak ettiğim benim gibi sıkıntı yaşayan oldumu memnun kaldığınız demir ilacı ve multivitaminler neler yazarsanız çok sevinirim sevgiler ❤️
EsZe begushhhhh 21 haftalığım ferro sanol kullanıyorum öyle kötü bi yan etkisini görmedim. Multivitamin olarak da haftada 3 gün pregnacare kullanıyorum
Avdmr Evet ferrum bana da cok kötü gelmişti ara verdim bir süre , sonra tekrar başladım korkulacak birsey yok Demir ilaçları yapıyor
begushhhhh EsZe çok teşekkür ederim ferro sanol çok duydum multivitamini de araştırcam 3 gün içmek mantıklı👍 😇 bir anda yüklenincede bünyem böyle tepki vermiş olabilir 🤗 sevgiler ❤️