Misra_123 Kafası 37 bedeni 34 çıkıyor haftalardır hep 34 te kaldı kesin gelişim geriliği var ne demek bu kızlar var mı bilgisi olan yikildim şuan cidden 3 te ultrasonum var oraya gidicem moralim yerlerde
Fattmasevinc Misra_123 canım inşallah önemli bişey değildir sıkıntı yapma sen. Sağlıkla gelsin bebeğin.
Mihrimahirem Misra_123 geçen Perşembe gittim 24 haftalığız, başı 22 , karın çevresi 20, bacak 19 kilosu da 350 gram , çok küçük yani. Ama elimizden geleni yaptıktan Sonra ne yapalım 🥺
Misra_123 ZeynepAydin Allahım hepimize güç kuvvet versin inşallah kimseye de diyemiyorum patliycak hale geldim oturup hastanenin ortasında Aglicam resmen 😖
Ftmemne Lütfen güçlü olun. Allahın dilediği olur. Üzülüp bebeğinizide strese sokmayın. Güzel haberlerle gelin
Misra_123 Ftmemne srpaca Mihrimahirem Mervegmssy bebegin kilosu 2850 miş güzel dedi haftaya kontrol dedi 😵 anlamıyorum bu doktorları insanları strese sokunca mutlu mu oluyorlar acaba ? Kilo aldırmam lazım kızıma muz dışında önerileriniz var mı acabaa
Mervegmssy Misra_123 hiç takılma ben aynı anda üç doktora gidiyorum bebek birinde 500gr az çıkıyo birinde ileri çıkıyo birinde haftası iki hafta geri çıkıyo alıştım ve hiç umrumda degil yaşıyor hareketi var aala sıkıntı etme yani ben bir aya kadarda artı iki profösöre gidiyordum onların bile geri suyu az dedigi zaman oldu iki gün sonrası ileri dedikleri o yüzden asla takmıyorum 🙈
Fulisko Misra_123 canım gittiğin doktor devletteyse hiç kafana takma derim bna da kaç kez öyle söyleyip ağlattılar.özelde başka doktora daha gitmk zorunda kaldım😒
Fulisko Misra_123 tamam benim de araştırma hastanesinde başıma geldi çok kafana takma derim ben de çok ağladım çünkü
Mihrimahirem Misra_123 kaşar peynir , yeşil mercimek, pekmez ,muz en çok aldıran yiyecekler diye okudum ve dinledim bi çok yerde. Bi De haftada en az 2 gün et tüketin diyorlardı.
espalp Misra_123 muz, badem, kaşar peyniri diye okumuştum bi yerde bilemiyorum kilo aldırır mı gerçekten😬
Ftmemne Misra_123 ya bu doktorlar felaket tellalı gibi. Bana oğlum için 3 kilo gelmez bile dedi 3.900 doğdu 😂 bence sizinki de daha fazladır
Zelihaurgun Misra_123 canım arkadaşımın bebeği böyleydi o da çok korktu üzüldü Doğumda anlaşıldı ki kordon düğüm olmuş hem de iki yerden o yüzden bebek beslenememiş şimdi 7 aylık gelişimi falan normale döndü