Flora34 Merhaba kızlar. Dün adet sancısı gibi bir ağrıyla hastaneye gittim ve yatışım yapıldı. 2 cm açıklığım vardı ve hafif sancım çıktı nst de. Akşama sancım kesildi ve açıklığım ilerlemeyince eve geldim ve bu sabah koyu kahve akıntı görünce nişan olduğunu anladım. Sizce ne zaman doğum gerçekleşir birde meryem ana otunu ne zmaan suya koymalıyım. Sancı hissedince mi koymak gerekiyor?
Mucizeemm Flora34 sancin 5 dk ya düşünce koymak gerek diye biliyorum canım ama tecrübeliler yazar üstte kalsın post😊 hayırlı doğumlar olsun inşallah 😍