Birkalpdaha benimde planım bu yönde canım, maddi olarak zor olacak belki evet ama ilk anlarında hep yanında olmak istiyorum. Bir de 9 senedir aynı işyerinde çalışıyorum tazminatımı vermesi için dua ediyorum ama puan tazminatımı bile yakabilirim biraz büyüteyim belki sonra tekrar çalışırım