Mucize_02 Meryemtoptas sizin eşyalar çoğu hazır diye soruyorum. Ben alışverişe çıkıyorum fakat hep takımları kaç aylık alsam diye karasız kalıyorum . Siz nasıl aldınız mesela 0/3 ile mi başladınız
Meryemtoptas Mucize_02 ben şuan 0-3 aldım 3-6 almaya başlıcam inşallah çünkü çabuk büyüyor diyorlar hep
Usluclm Merhaba arkadaşlar bizimde 96 günümüz kaldı ben daha hiçbişey almadım ama giyim olarak baya hediye geldi geç mi kaldım sizce
Zelnuray Mucize_02 erkek bebeği ya kuzum sıcağı sevmez diye biliyorum ve çok çok sıcak oluyo ev kimene soruyom kısa al kime uzun 😁😁
Sryilknr Zhrazmra benim 89 günüm kaldı sadece hastane çıkışı alındı bu ay sonu çıkacaz bizde inşallah😊
Piqment Benim de 99 kaldı kendime gecelik pijama bebeğe birkaç takım ve çorap dışında bir şey almadım bir de süt pompası o kadar aslında ağırlaşmadan bitirmek gerekir
Betyil Zhrazmra son 105 gün ☺ bizde kıyafetlerini aldık sadece bakım ürünleri yatağı ve arabası kaldı 😄
Busemom Son 94 gün biz çoğu şeyini aldık ama tabi hala bir dünya eksik var aldıkça eksik daha çok çıkıyor sanki