feyzaa34 Suheylanuri ben yaptırmadım detaylı ultrasonda girmek icin mecbur 3lüye soktu beni yoksa 3lüde yaptirmazdim
SerminMutlu Suheylanuri yapmayıpda pişman olanını cok gördüm yaptırın bence zarari olan birsey degil sonucta 👊
Refianur Suheylanuri ben yaptırmadım canm gereksiz olarak görüyorum kötü birşey çıksa aldırcak degılım herley rBbimden bu testslerin %100 doğruluk payı yok zaten anca kafa karıstırıyor
Senemhifa Suheylanuri ben yaptırmadım çöl gereksiz Rabbim eli ayağı düzgün doğmasını nasip etsin 💯de 💯 doğru sonuç vermiyor zaten