Minigimkizim Kızlar Buca Tınaztepe hastanesine giden var mı şeker yükleme testi yaptırcam fakat yaptıran varsa fiyatını söyleye bilir mi ?
gayecee Minigimkizim ben gidiyorum canım tam hatırlayamıyorum muayne için 85 TL ödedik sonra kayıtta bir o kadar daha ödedik sanki en son da 20 TL o içecek için ödedik