Aslbrk Arkadaşlar merhaba . 5 haftalık hamileyim , dün kırmızı şekilde kanama geldi hemen doktora gittim bana progestan 200 mg diye ilaç verdi . 15. Haftaya kadar kullanicaksin dedi . Şimdide ara ara kahve akıntı geliyor . Ama hiç ağrım olmadı . Normalmi . Bu şekilde yaşayan varmı . Kendi doktorum şuan yurtdışında o yüzden dün gittiğim doktorda çok guvenemedim . Çok korktum 😑
Seherr Aslbrk kahverengi akıntı aktif olmayan kanamadır canım yani içerideki eski kandan kaynaklanıyo ilacını içmeye devam et bol su iç dinlen inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini 😇
kocisininprensesi Aslbrk kuzum eğer için rahat etmiyorsa ağrı eşlik ediyorsa acile git ama o haftalarda kanamanın ardından olabileceğini duymuştum. Sırt üstü yatarak ayaklarının altında hafif bir şey koy ve mümkün olduğunca yat dinlen
Menis21 Aslbrk hicbir sıkıntı yok merak etme Progestani gönül rahatlığı ile kullanabilirsin bir kaç güne kesilir zaten ben 3. Kutuyu kullanıyorum suan akintim kanamam olmamasına rağmen önlem amaclı.... bebeğini de gördüğünde daha da rahatlarsın zaten.
Askkokuluyavrum Aslbrk canim bol yat dinlen tubalet harici kalkma bazen böyle yaşayabiliyorlar hamisler insAllah tez zaman da kurtulursun
Aslbrk Seherr İnşallah 🙏 ilk hamileligim ve 3 yıl sonunda oldu o yüzden çok tedirginim. Dualarınızı eksik etmeyin kizlar 🙏
Busrapolat Menis21 canım bende 7+2 haftalık hamileyim geçen perşembe günü kahverengi akıntıdan dolayı kullanıyorum sabah akşam 2 fitil şeklinde. Ama mesela sabah kullanıyorum akşama kadar hiç lekem yok ama gece fitili koyunca yine geliyor onu anlayamadım 😑
kocisininprensesi Aslbrk mümkün olduğunca yat ağır şeyler kaldırma uzanma yukarılara canım geçmiş olsun
Menis21 Busrapolat bildiğim kadarı ile bazı gebeliklerde 12. Haftaya kadar devam edebiliyormus kahverengi akıntı belki öyle bisey olabilir ama yine de doktorunuzu da bilgilendirin bu konuda....
Cagladevecioglu Aslbrk korkma canm benm yerlesme lekeside olabilir benimde oldu dikkat et tabiki ama kirmizi kanaman devam ederse kork tabi ama kahve lekeden korkma icini ferah tut
Aslbrk Kizlar yardımlarınız için teşekkürler içimiz rahatlattiniz gerçekten . Allah'ım sizinde sağlıkla evlatlarınizi kucağınıza almayı nasip etsin 🙏