Sanane123 Zeynepserkan bende de olmuştu doktora çıktım bebek büyüdükçe baskı yaptığı için genişleme oluyormuş ama enfeksiyonda olabilir bende enfeksiyon çıktı doktor antibiyotik verdi ağrılarım geçti
Avdmr Zeynepserkan Hiç beklemeden doktora git çünkü böbrek ağrısı sonra daha çok şiddetleniyor bende böbrek büyümesi çıktı bebek baskı yapıyormuş 20. Haftamda öğrenmiştim antibiyotik tedavisi uygulandı büyüme varsa enfeksiyon yapıyor ihmal etme canım🙏
Kahramanlar Nefesini tut sola yat iki parmağınla sağ yana bastır acı hissediyorsan böbrekte genişleme olabilir ben aylardır çeliyorum o sancıyı üroloji uzmanına görün radyolojiden ultrason isteyecektir ayrıntılı orda belli oluyor taş yada kumda olabilir bende 3 tane taş çıktı sürekli sola yatıyorum 40 gün daha dayanmam lazım Cumartesi günü tekrar bakacak dr genişleme devam ederse katatel takacaklar böbreğime
Sanane123 Avdmr Benin kide sizin dediğiniz gibi oldu antibiyotik ilacı verdi benim 17 haftamda başladı ağrım kalmadı çok şükür
Zeynepserkan Arkadaşlar usg çektirdim sağda büyüme olmuş enfeksiyon çıkmadı çok şükür toz bi ilaç verdi suya katıp içtim iyiyim çok şükür hepinize tşk ederim güzel anneler