Benim de maalesef o şekilde olduğunu ikinci gebeliğimde öğrendim 😏 6 haftalık bir düşüğüm oldu 3 ay sonra tekrar hamile kaldım suan 8 haftalık hamileyim bi sorun yok gibi ama düşük tehditi olduğunu Protestan kullanmamı söyledi doktorum öğrendiğim günden ber kullanıyorum 3 aya kadar devam edeceğim kullanmaya . Korkma bi sorun olmaz sadece erken Doğum riskimiz yüksek 😐