enfla Zehra66 32. haftada 1800 cıvarı cıktı bnmkınınde kafası ıkı hafta önde nerdeyse sanırm normalmıs doktor bısey demedı
Atmy Herşeyi😀 özel birşey yemiyorum aslında meyve sebze ayırt etmiyorum şu iyi şundan daha çok yiyim demiyorum süt içmeye özen gösteriyorum sadece. ama neyesem bebek faydalanıyor
enfla kızlar kiloya takılmayın bide bnce şöyle soyleyeyım bnm bıkeresnde kılosu 1800 cıktı ertesı gun baska doktora gıttım 1500 kusur olctu