Eslina50 Kızlar 32 haftalık hamileyim 4 gün önce merdivenden düşmüştüm doktora gittim bebebekte sorun yoktu dün tekrar öuane için gittim haraketlerindede azalma vardı nts yaptılar ilk kötü geldi sonra serumla takınıp tekrar nts cekindim iyi dedi dinlen dedi doktorum ultrasonda da suyun biraz az gibi geldi demişti bugünde bebeğimin hareketlerini çok hissedemiyorum neden böyle hareketsiz ki aceba 😞 dün kardeşim amrliyat olmustu ona çok üzüldüm aceba onunla bi alakası barmıdır ki böyle bişey yaşayan oldumu aranızda
merdumgiriz9 Bende iki gündür cok üzgünüm malesef hiç aglamak istemesem de durduramıyorum aglarken , iki gündür bende de azalma var ama karnımı oksadıkca hep tepki veriyo cok sükür ama üzüntü ve stresten olduğunu düşünüyorum ben cok etkiliyo cünkü
Eslina50 merdumgiriz9 bende çok ağladım ondan sonraki gün azalma oldu hareketlerinde zaten ama düştüğümün bi etkisi olsa çıkardı heraldr hastanede iyi dediler geldim suyu az dediler bide ondan da korkuyorum aceba onunla alakalı olabilirmi diye