Yademine Merhaba arkadaşlar dün 13. Haftada serklaj oldum. Her şey iyiydi. Bu sabah WC ye gittiğimde regl kanaması gibi kanamam geldi.1 saat sonra yine gittim azaldı,şimdi gittim yok. Aranızda bu şekilde kanama geçirip sağlıklı olarak gebeliğine devam eden var mı???