uslukizinannesi Kızlar 28 Nisan Pazar günü tam 32+0 oluyorum 32+5 olduğum Cuma günü izne ayrılmak istiyorum o gün çalışamaz raporu alabilirim değil mi?
fathan uslukizinannesi arkadaşım geçen hafta aldı dr hafta bütünlüğün olsun diye bir sonraki hafta başlangıcında verdi 33+4 de gitmişti 34+0 da verdi
uslukizinannesi fathan tam 32+0 Pazar’a geliyor 32+1 ptesi ya da 32+5 Cuma günü de ayrılabiliyorum anladığım kadarıyla ders yoğunluğum çok yok o yüzden o haftayı da bitireyim diyorum