elifagace önceki gebeliğimde hiç d vitamini kullanmadım, folik asiti de çok az kullandım, bu gebeliğimde yine kullanmıyorum, vücudun ihtiyacı yoksa niye kullanılsın ki, gebeliğin başında testler bu yüzden yapılıyor. Eksik varsa tamamlamak için. Eksik yoksa kullanmaya da gerek yok. O yüzden doktor nasıl olur da vermez diyemezsiniz. Gerek görmemiş demekki..