Deletedmom308 Odalar çok küçük gerçekten. Bende burda Doğum yapmayı düşünüyordum vazgeçtim. Masa veriyorlar masayı da kapının arkasına koyuyorlar. Süsleme olarak bence kendi yatağınızı ve bebeği koydukları hastane beşiğini süsleyebilirsiniz, cibinlik takabilirsiniz. Masanızı süsleyebilirsiniz güzel bi masa örtüsü veya runner olabilir. Masanın üstüne lohusa şerbeti ve bardaklar, gelenlere hediyelik falan olabilir.