Dilekkuzey ben konuştum canım sezeryan istediğimi söyledim o da tamam dedi normal doğurana da sezeryan doğurana da saygı duyuyorum ikisininde artı ve eksileri var araştırdım doktorumla konuştum ve ben sezeryana karar verdim..kimseye de illa sezeryan doğur normal doğur demiyorum çünkü herkes kendini çok iyi tanır..valla daha onu konuşmadım ama genel istiyorum bende bakalım hayırlısı 😊 özellikle 2.çocuktan sonra bel ağrısı çeken çok oldu etrafımda o yüzden genel istiyorum yıllarca bel ağrısıyla uğraşmaktansa genelde baş ağrısı diyolar 1 hafta onu çekmeyi razıyım..hayırlısıyla sağlıkla doğsunlar yeter 😊