Ayserhnckn evim öyle ahım şahım büyük değil. 105 metrekare fln. Yinede çok kullanıyorum. Onun sayesinde kendime biraz zaman ayırabiliyorum. Her yemek yediğimde çocuğu mutfağa taşımak zorunda kalmıyorum. Aksi takdirde salonda otururken en uçtaki yatak odasındaki bebek sesi çok çığırmazsa duyulmuyor. Daha havalar çok ısınmadı, bebeğin sıcaklığını dengelemek için kapıları kapalı tutuyoruz.
‼️Ayrıca bebek uyudu diyelim, ık-mık ını duyar duymaz yanına gidip pışpışlarsanız uyanmaz.Ama çığırırken yanına giderseniz zaten uyanmıştır ve uyutmak için oldukça çaba sarfedersiniz‼️muhtemelen elinizdeki işten geri kalırsınız. Karıştırmanız gereken çorbayı bırakırsınız, tavuğu bir türlü fırına atamazsınız, Çamaşır makinasını bir türlü boşaltamazsınız. Telsiz en ufak seste yanına gitme imkanı sağlıyor. Yüksek sesle ağlamaya başlamadan müdahale edebiliyorum %80.