Enstantane 21+3 günlük hamileyim dün doktora gittim ani bi baskı hissetmiştim aşağıya doğru doktor ufak bi hunileşme var dedi rahim uzunluğu 30 mm bu haftalarda 40 olması lazım dedi çok korktum daha önce bi kimyasal gebelik bi de kürtaj geçirdim şimdi bu kadar alışmışken bebeğime kaybetmekten çok korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum hunileşme düzelir mi yoksa hep açılır mı nedir konu yardımcı olun lütfen bi bilgim Yok benim 😔
fts01 Enstantane benimde kısalmam var ama şuan hunileşme yok yani 2 hafta önce gittim en son yoktu ama hunileşme düzelebilir üzülme dinlen hep kalkma ayağa 3 lt su iç ilaçlarını düzenli saatinde al allahın izni ile bişey olmaz
Papatyapapatya Allah yardımcın olsun canım...21+6yız ama bu konu haktan hiç bi bilgim yok...postunuz yukarıda kastın diye yazdım...geçmiş olsun canım🌼❤
Prettybaby Geçmiş olsun benim de bu forum da okuduğum kadarıyla bu tarz durumlar da sürekli istirahat tavsiye ediliyor. İnşallah istirahtle düzelecek basit bir durumdur tekrar geçmiş olsun🐣