butterfly4 epidural bir nimet 😆 öyle ki sadece yarım saat sancı cektim taktiklarinda ohoo sanci 100e vuruyor ben sohpet ediyorum ebe geldi hadi 10 cm olmuş doguruyorsun dedi 😆
Sonrasında belimde uyuşukluk vs olmadı ikinma isinede gelince ikiniosun merak etme o an bana hatta dikiş esnasinda hisset
Tim diye bı doz daha verdiler epidurali anlamadm hic ama dilerim inşaallah dikişsiz normal dogumun olur 🙏🌸