Herkese merhabaaa 10+6 da doktora gittim erkeğe benzettim dedi yarın tekrar gidicem ikili tarama testine 11+6 olucaz acaba değişir mi merak diyorum ilk başı sağlık ama insan merak edıyor cinsiyette yanılma payı bu dönemlerde yüksek oranda oluyormuş. Böle bir şey yaşayan var mı?