BeyzZaA ben şuan 26 haftalıgim hissediyorum yani hıçkırıklarini uygulamada da diyodu zaten baya önceden bebeğinizi artık hıçkırık tutuyo diye tekmeyle çok farklı oluyo kalp atışı gibi içimde tık tık tık yapıyo bebegim ritmik hareket olunca hıçkırık oluyomus zaten 😂