Kbracnar sen şuan yenisin ya hormonların yüzünden de korkuyosundur bende çok korkuyodum doğumdan hamilelikten ama bebeğini ultrason da görünce kalp atışını duyunca okadar rahatlıyosunki kendine güc geliyo annelik içgüdüsu heralde onun için herşeyi yapasin geliyo şuan hiç bisyden korkmuyorum ben yeterli sağlıcakla dogsunda😍