Nidaaa3441 evde baya sancını çek 5e 3e düşünce git bence ve eğil kalk dolaş geçmiyosa doğum sancısıdır açılman olsun bare dayanabildiğin kadar dayan hastaneye çokta geç gitme tabi doğum yapmadım ama kendime acil olmadıkça hep bunu tembihledim hayırla sağlıkla çok rahat bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah