Elifbekir 3.kez oldum perşembe yatisim var artik cok.kısa sürüyor kendini kasma acımıyor ama ben panik yapiyom azcık açıyor ama dayanilmiycak birsey degil.korkma
Elifbekir edaksy ben 41 oldum canim som günlerde her gttgmde bakıyorlar açılma var mı diye ne yazık sa mecbur zaten perşembe yatisim var suni vercek ler açılma yok cunku
Nida13 Bernacaaan eliyle 2 parmagiyla bakiyo canım korkma hic acimiyo inan bende dün oldum 10 saniye bişey derin nefes al stres yapma kendini sikarsan kasarsan aciyo biraz bide kaç haftaliksin
Elifbekir Bernacaaan bndede panik atak var kendimi hep kasıyorum o halde bile çok acımıyor hatta ebeyi başta soluyom panik. Atagim var diye
Elifbekir Leyla29 evet canım hiç açılma nede sancı yok başta fitil vercem sonra suni dedi yarın yatış var doktorum normal yanlısi en son sezaryan düşünürüz diyor
Semraylmzr Srplkdr 37 haftalık olduk bugün çatı muayenesi olucam doktor önceki gitmemde dedi cati muayenesi yapıcam diye